Paragrafen

Dienstverlening

Dienstverlening is bij uitstek mensenwerk. Slim, zo makkelijk mogelijk en adequaat georganiseerd met optimaal gebruik van digitale mogelijkheden. Dienstverlening innoveert continue. Dit betekent dat nieuwe techniek slim wordt ingezet en dat onze medewerkers en gebruikers uitstekend zijn ingespeeld op het gebruik van deze (nieuwe) techniek.

Onze inwoners, bedrijven en instellingen ervaren dit als resultaat- en klantgerichte dienstverlening. De leefwereld van hen is altijd ons uitgangspunt. Inwoners vergelijken ons steeds vaker met andere dienstverlening die zij vanuit de (commerciële) markt ervaren. Daar waar mogelijk en zinvol passen wij ons zoveel mogelijk aan op die behoefte en ervaring. Bij meervoudige en complexe vragen helpen wij met één centraal aanspreekpunt, door bij deze vragen centrale regie op de dienstverlening uit te voeren. De gemeentelijke producten en diensten zijn van een uitstekende kwaliteit en afgestemd op de behoeften van onze inwoners. Zij waarderen onze dienstverlening over het totaal met de beoordeling “goed”.

Deze pagina is gebouwd op 01/24/2023 11:54:13 met de export van 01/24/2023 10:59:27